Menzaharcosok

Egy blog, mely a menzára és annak hardcore csoportjára fókuszál, akiket csak úgy ismernek: Menzaharcosok!

Like

2011.09.26

2011.09.26. 19:16 R1ZS

 

 

 

 Üdvözlet Sorstársaim!

Azt hittem, hogy profikkal van dolgom, de Attila megint csalódást okozott nekem és a menzacsaládjának. Egyszerűen képtelen időben feltölteni a képeket, amiket az ebédünkről készített. Így hát rögtönöznöm kellet, de ne aggódjatok, levonom a fizetéséből.
Kénytelem voltam itthon rekonstruálni a délben elfogyasztott fogásokat.

!!! FiGYELEM !!! A képen szereplő ételek nem tükrözik a valóságot. A menzához való hasonlóságuk csupán a véletlen műve.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután elmondtuk az asztali áldást, egy tál ketchup paradicsomlevessel találtuk szembe magunkat. Lehet ám rinyálni, hogy nem volt meg benne a kellő paradicsom eszencia, de majd otthon anyukádnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A második fogás sertéshús volt. Azt hiszem pecsenye, de nem tudom megmondani a pontos definícióját, hisz Rétfalvi nemhogy nem töltötte fel a heti menüről a képet, de még csak nem is csinált. Majd fejben tartjuk az egész heti menüt, mi?!

Ha a 6. óra után hamar mész kajálni, és megszerzed a pole-pozíciót, annak az a hátulütője, hogy előre ki vannak rakva a pultra az ételek, és naná, hogy elhűltek.
A főtt krumpli úszott az olajban, de simán vállalható volt.
Nekem mostanában amúgy is meg kell ennem mindent, mert pár nappal ezelőtt meghagytam a pulykatokányt, aztán Attila kedvenc konyhásnénije ki is szúrta... Természetesen felháborodott. Erre én benyújtottam a panaszom, hogy bizony sós volt.
Azóta mindig kérdezik, hogy a kaja sótartalma megfelel-e az ízlésemnek, és csekkolják a tányéromat is.

RiZS

A bejegyzés trackback címe:

https://menzaharcosok.blog.hu/api/trackback/id/tr503258473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kyoati19 2011.09.26. 19:40:53

A menzaharcosok zárt facebook oldalán ott vannak a képek! :D
süti beállítások módosítása