Menzaharcosok

Egy blog, mely a menzára és annak hardcore csoportjára fókuszál, akiket csak úgy ismernek: Menzaharcosok!

Like

2011.09.06

2011.09.06. 17:16 kyoati19

Kedd

 

Üdv mindenkinek!

A mai nap én közlöm veletek a friss híreket a mai hasonlóan friss ebédről. Mielőtt viszont elkezdeném a beszámolókat ezúton is köszönjük a sok kezdeti támogatásokat! Nagyon sokat segít nekünk az, ha látjuk, hogy mások is szívesen elolvassák írásainkat.

Ma Rizs és Vámos Péter társaságában fogyasztattom el az ebédet. A mai hűvösebb nap után nagyon jól esett a Grízgaluska leves. Szerintem ma kifejezetten jól sikerült, ugyanis némi fűszerezést véltem benne felfedezni.
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

A második egy tipikus menzára való étel volt. Borsófőzelék virslivel és kenyérrel. Péter nem szereti a borsófőzeléket. Rizs és én pedig igen, tehát hamar ki lehet találni kinek/kiknek jött be jobban ma a kaja.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A többi menzaharcost ma nem láttam ebédnél, tehát nem tudok egyéb tapasztalatokról beszámolni. Az szinte biztos, hogy hosszabb sort álltak ki mint mi, mert mi még 5. óra után ebédeltünk és alig voltak az étkezdében. Rendkívüli esemény nem történt az étkezés alatt.

És beszámolómat a 300 c. filmből egy párbeszéddel zárnám:
- Miért választottad ezt az életet?
- Melyiket?
- Hogy harcos leszel.
- Nem választottam. Megszülettem és az vagyok.

További jó étvágyat kívánok az ebédekhez! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://menzaharcosok.blog.hu/api/trackback/id/tr123207002

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása