Menzaharcosok

Egy blog, mely a menzára és annak hardcore csoportjára fókuszál, akiket csak úgy ismernek: Menzaharcosok!

Like

09.30.

2011.09.30. 22:23 sz.tomi

 Jó estét Harcosok!

 

Péntek estémből áldozok fel  egy darabot, hogy megírjam ezt a cikket, szóval érezzétek magatokat megtisztelve.

 

Az első fogás palócleves volt. Palócot nem, de annál több húst tartalmazott.  Vajon hány szerncsétlen, ártatlan állatot mészároltak le a konyha ördögei? Igazából nem érdekel, a lényeg az hogy finom volt, jár a pirospont, amit nemsokára le is vonok.

 

Meg sem tudom számolni, hány inger ért, amikor megláttam a lángos. Még szerencse hogy nálunk nincs séfbácsi, mert akkor megkérdőjelztem volna a lángoson lévő fahér anyag eredetét.  Nem kérdeztem meg hogy van-e sajtos, tejfölös, lángatlan lángos mert szerintem még mindig látszana a merőkanál nyoma a homlokomon ha megteszem.

 

Ezután következett volna az alma. Én nem kaptam, úgy tűnik hogy ez csak egy ócska marketingfogás volt, hogy becsalogassák a gyanútlan diákokat.

 

Ennyi voltam mára. További szép estét, sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://menzaharcosok.blog.hu/api/trackback/id/tr693268855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása